Kategorie

Weber World Partner

Web-Grille.pl jest autoryzowanym partnerem Weber World  z pełną gamą grilli i akcesorii prosto z U.S.A.

logo Weber-World

Nasi specjaliści służą kompleksowym doradztwem i fachową wiedzą. Czekamy na Państwa również w naszym salonie sprzedaży w Warszawie

credit-card

Dostawa

Ceny przesyłek

Wszystkie zamówienia wysyłamy kurierem DHL.

Zamówienia na kwotę powyżej 300 zł  są wysyłane bezpłatnie.
Zamówienia na kwotę do 300 zł  wysyłamy za 20 zł.
Odbiór osobisty jest możliwy w godzinach otwarcia salonu

Jeżeli złożyli Państwo zamówienie na więcej niż jeden towar opłata za pobranie naliczana jest jednorazowo do całego zamówienia.                    

 Przesyłka kurierska

Przesyłki są wysyłane do Państwa za pośrednictwem firmy DPD. Zasadą jest doręczenie przesyłki przez kuriera następnego dnia roboczego po dniu wysłania. Jednak w przypadku wysłania paczek przekraczających 50kg lub do miejscowości poniżej 50 000 mieszkańców przesyłka może być dostarczona do dwóch dni roboczych.
O wysłaniu towaru zostaniecie Państwo poinformowani mailem zmieniającym status zlecenia wysyłki na 'Zrealizowane'. Przed przyjazdem kurier w większości przypadków zadzwoni do Państwa, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem. Niestety nie mamy możliwości zamawiania przesyłek na konkretna godzinę jak również na konkretny przedział czasowy (np. po godz. 17tej lub do godz. 12tej)
 
Przesyłki ciężkie

Za przesyłkę ciężką uważany jest każdy produkt powyżej 31,5kg, czyli m. in.: grille gazowe. W związku z tym przy odbiorze powinni Państwo postarać się o pomoc do jej wniesienia i ustawienia we wskazanym miejscu, gdyż zakres obowiązków kuriera ogranicza się w takim przypadku do rozładowania przywiezionej przesyłki. Kurierzy żadnej firmy kurierskiej w kraju nie mają obowiązku wnoszenia paczek powyżej 31,5kg. Trzeba jednak zaznaczyć, że większość z nich pomaga nieodpłatnie wnosić towary.


Wysyłka zamówienia na kilka towarów

Przesyłki znajdujące się w Państwa zamówieniu są wysyłane oddzielnie, niekiedy nawet różnymi firmami kurierskimi. Nawet w przypadku wysyłki tą samą firmą kurierską może się zdarzyć, że ciężkich przesyłek nie dostarczy ten sam kurier.
Jeżeli kurier doręczy Państwu tylko jedną przesyłkę, nie oznacza to, że za chwilę nie zjawi się spedytor z resztą zamówienia. Doradcy Handlowi ustawiają wysyłki w ten sposób, aby wszystkie zamówione przez Państwa towary dotarły jednego dnia.


Zmiana adresu dostawy

Towar zostanie wysłany do Państwa na adres podany w formularzu danych osobowych w polu 'Adres dostawy'. Aby go zmienić, należy wprowadzić nowy adres, używając formularza dostępnego po kliknięciu na ikonę "Zmień adres" przy wyborze sposobu dostawy przesyłki.
Po dokonaniu korekt należy kliknąć "Kontynuuj". Adres, na który dostarczona zostanie przesyłka, podany będzie w przesłanym do Państwa w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Jeżeli nastąpi konieczność zmiany adresu dostawy już po złożeniu zamówienia, należy skontaktować się z naszym sklepem za pośrednictwem infolinii lub e-mailem (zawsze pamiętając o podaniu numeru zamówienia).

Postępowanie w przypadku nieobecności odbiorcy przesyłki

W przypadku Państwa nieobecności kurier pozostawi awizo z informacją, kiedy i gdzie możecie Państwo odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia awizo.
W szczególnych przypadkach, za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić dzwoniąc na numer podany na awizo. Po tym terminie towar zostanie zwrócony do magazynu Webergrille.pl lub naszego dostawcy.
Ponowne jego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy. W przypadku nieodebrania zamówionego towaru do 30 dni zostanie on przeznaczony do dalszej sprzedaży.

Zwroty towaru

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271).

Zasady zwrotu towaru

Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia towaru.  

Rezygnację należy zgłosić poprzez przesłanie do nas e-maila o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu pisma powinni Państwo jak najszybciej przesłać na swój koszt do siedziby naszej firmy towar będący przedmiotem umowy na adres:

Flora Point
Warszawa 04-697
ul. Mrówcza 212

Okres pomiędzy wysłaniem pisma, a dostarczeniem towaru nie może być dłuższy niż 14 dni. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Razem ze zwracanym produktem prosimy przesłać fakturę lub paragon. Odesłanie faktury lub paragonu nie jest konieczne aby odstapić od umowy. Jeżeli na fakturze znajdują się również inne towary nie podlegające zwrotowi, to po zmianie zamówienia odeślemy Państwu fakturę korygującą.

Gwarantujemy zwrot ceny produktu w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania. Koszt dostawy oraz zwrotu produktu nie jest zwracany przez sklep Top-Grille.pl.  Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.